preskoči na sadržaj

Privatna klasična gimnazija Zagreb

 > Nastava
Nastava

Organizacija radnog dana

Autor: Vanda Leipold, 28. 11. 2009.

Radni dan u PKGu započinje u 8:45, mentorskim minutama. Mentorske su minute vrijeme koje razredi svakodnevno provode sa jednim (ili oba) svoja mentora. Desetak minuta je predviđeno za druženje u razgovoru o dnevnom rasporedu, obavezama i planovima učenika.

Nakon mentorskih slijede dva školska sata nastave, te zatim petnaestminutni odmor za doručak od 10:35 do 10:50. Nastava zatim traje još tri sata nakon čega, u 13:15, počinje veliki odmor u trajanju od 45 minuta. Odmor završava u 14 sati;  tri nastavna sata nakon toga, i radni dan je gotov.

Ovako izgleda svaki radni dan (izuzev, možda, TONova i NNPova), pa učenici imaju 40 sati tjedno. Najveći dio ovoga čini sama nastava, dok je manji broj sati tjedno (točan broj ovisi o godištu i broju stranih jezika) predviđen za učenje i konzultacije.


 

[više]

Posebna organizacija nastave prirodoslovlja i matematike u 3. i 4. razredu

Autor: Zlatko Šešelj, 7. 10. 2016. 14:57

Nastava prirodoslovnih predmeta (biologija, fizika, kemija) i matematike u 3. i 4. razredu izvodi se u dvije razine: standardna razina (prema nastavnom planu i programu) te viša razina (s dodatnim sadržajima i metodama). Time se učenicima zainteresiranima za ovu grupu predmeta pruža mogćnost intenzivnijeg rada u manjim grupama.

[više]

Blokovska nastava

Autor: Vanda Leipold, 28. 11. 2009.

Nastava većine predmeta (osim hrvatskog jezika i književnosti, klasičnih jezika, stranih jezika, matematike i tjelesnog) organizirana je u "blokovima", periodima od 8-12 tjedana unutar kojih učenici imaju veći broj sati nastave predmete koji su u tom trenutku "u bloku", dok neke druge predmete u tom periodu uopće nemaju. Tako se, primjerice, nastava fizike ne odvija svaki tjedan s po dva sata, već u dva bloka od po 8 tjedana sa 4-5 sati nastave tjedno. Naravno, u konačnici je zbir nastavnih sati isti, no dvije su bitne razlike:

  • Učenici nikada nemaju u isto vrijeme sve predmete, što im omogućava da se usredotoče na manji broj sadržaja i tako efikasnije uče;

  • Predmeti ne završavaju u isto vrijeme, čime se osjetno smanjuje preopterećenost, nervoza i pad koncentracije tipični za kraj polugodišta i školske godine.

[više]

Konzultacije i učenje

Autor: Vanda Leipold, 28. 11. 2009.

Svaki učenik ima tjedno određen broj sati za individualno učenje. Satovi učenja se najčešće odvija u manjim grupama, a uvijek pod nadzorom profesora, i pruža učeniku mogućnost da u školi obavi pisanje domaćih zadaća, vježbanje i ponavljanje gradiva, čitanje i pisanje lektire. Osim toga učenici se mogu tijekom sati učenja obratiti profesorima s eventualnim pitanjima.

Jednom tjedno čitava generacija učenika ima sat konzultacija. Tada učenici mogu sami izabrati kod kojega će profesora, i baveći se kojim gradivom, provesti jedan školski sat. Konzultacije su poseban oblik podrške onima koji ili imaju poteškoća u svladavanju određenog dijela gradiva, ili žele dodatno raditi na nekom zadatku.

[više]

Fakultativna nastava

Autor: Vanda Leipold, 7. 10. 2016. 15:03

Učenicima viših razreda nude se razni programi fakultativne nastave:

1. II. strani jezik

2. III. strani jezik

3. Osnove programiranja

4. Uredski alati

5. Astrofizika

6. Geologija

[više]

 


Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

 
Radni dan
Mentorske minute 8:45 8:55
1.sat 9:00 9:45 5.sat 12:30 13:15
2.sat 9:50 10:35 6.sat 14:00 14:45
3.sat 10:50 11:35 7.sat 14:50 15:35
4.sat 11:40 12:25 8.sat 15:40 16:25

 

 
Natjecanja
 
Putovanja,seminari..
 
Korisni linkovi








 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Zanimljivosti

"Ako dijete ne može učiti na način na koji poučavamo, možda bismo trebali poučavati načinom na koji ono uči.“ (Ignacio Estrada)

__________________

"Bio je dovoljan trenutak da padne ta glava, a trebat će sto godina da se rodi slična."

(Nepoznati svjedok giljotiniranja Antoinea Laurenta de Lavoisiera u Parizu 1794. godine

_____________________

"Nikada ne bih umro za svoja uvjerenja: moguće je da su kriva."

Bertrand Russell, 1872.-1970.

__________________


 

24. studenog 1859., prije točno 150 godina, 3 mjeseca i 21 dan, engleski prirodoslovac Charles Darwin je objavio svoj znameniti spis On the Origin of Species by Means of Natural Selection, or the Preservation of Favoured Races in the Struggle for Life. Supruga tadašnjeg biskupa od Worcestera je, kažu, izlazak knjige prokomentirala riječima: «Nastali od majmuna? Nadajmo se da to nije istina. Ako pak jest istina, nadajmo se da  se neće pročuti.»

_________________

Mark Twain piše u svojoj „Autobiografiji“:  “Došao sam 1835. s Halleyevim kometom. On se dogodine vraća pa očekujem da ću s njim i otići. Ako se to ne dogodi, bit će to najveće razočaranje u mom životu.” Dana 20. travnja 1910. Halleyev komet dolazi u perihel, 21. travnja umire Mark Twain.

_________________

Ništa mi nije mrskije od lošeg argumenta za gledište kojemu sam privržen.

Daniel Dennett, filozof

____________________

Lakše je biti originalan i glup nego originalan i mudar

Gottfried Wilhelm Von Leibniz
njemački matematičar i  filozof

___________________

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2010.

Ukupno: 767433
Ovaj mjesec: 7191
Ovaj tjedan: 1856
Danas: 14
 
 > Nastava
CMS za škole logo
Privatna klasična gimnazija Zagreb / Harambašićeva 19, HR-10000 Zagreb / www.gimnazija-privatna-klasicna-zg.skole.hr / ured@gimnazija-privatna-klasicna-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju